Dålig uppdatering

I know! =)
men nu ere dags igen iaf. Idag är det underbaart sooligt ute och imorgon är sista provet =) tänk att det är typ 8 skoldagar kvar :D och på fredag ska vi ha klassens dag och paddla, kan bli kul med tanke på att jag ska dela kanot med hanna och anton (6)
Jag har transformerats till en kräfta men det gör mig inget, snart blire säkert brunt å fint =)

På det personliga planet har det skett några småförändringar, men jag är ganska nöjd ändå. Kanske är detta vad som krävs för att hitta tillbaka. Hursomhelst är jag glad att vi inte brutit kontakten, cuz i don't wanna loose you :)

I helgen blir det partyyyy och nästa skolvecka är typ 2 dagar?:D sen friluftsdag (volleyboll haha jag kmr garva så ja grinar), studiedag och lov :D NAAAJS

och det är inte heller långt kvar tills jag drar till österrike =)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0