Tzzzzzzzzzzzzz

så låter fräsande överfriterad hud, Like mine =)
Hela helgen har jag följt med malte och gänget ut med båten och stekt sönder :) ganska kul måste jag säga.
Utöver det har jag väl mest umgåtts med tjejerna, så himla gött att den första söndagen är här då jag slipper tänka på veckans kommande läxor/prov, för det finns inga! :D
Helt lövely. Dessutom går vi bara två riktiga skoldagar ju, och sen... volleyboll! xD kim ska tydligen vara lagkapten... intressant, intressant.

Inte så mkt mer att säga, bränt mig så hårt att jag mår illa och jag har skurit mig på den enda jävla stenen på hela stranden som har havstulpaner på sig :o SÅ NU KAN JAG INTE GÅ

ska försöka sova bort smärtan haha
OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0