balklänning inhandlad

tja!
idag fixade jag äntligen balklänning, blev en svart en :) fast det blir ju inte ens en bal haha, mer klassfest lixom ^^
iallafall. Passade på att fika med mamma i stan, samt kollade på örhängen och skor. Vi diskuterade även piercings och tatueringar, hon var förvånande tillmötesgående :D tyckte det var okej om jag vill pierca näsan och annars att jag borde ta fler hål i öronen. guttgutt, dessutom att tatuera in en falk ifall jag skall tatuera mig :D alma_gladinspireradhamster

annars finns väl inte så mkt att berätta. började 11.45 idag men jag lyckades komma försent iallafall haha
imorgon är det musikprov och jag måste verkligen börja plugga nu
och vi skall på studiebesök med vladimiraaa (be afraid, be very afraid..)
och jag skall träffa johannes tror jag Imisshim.

det var nog allt för idag, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0