Sex and The City filmen

Vart och sett denna omtalade satc film tonight med benja, helena, frida, hanna, kinell och ch. Tyckte den vart ganska så bra faktiskt, inte lika mkt sex-scener som i tv-serien men hey dom närmar sig ju femtio ;)
Vad som va mindre bra var att jag under filmens gång till synes utan anledning nästan började lipa (eh ja ett antal tårar rann ner för kinden iaf). tvivlar starkt på att detta hade med filmen att göra.
Nu känner jag kraftig huvudvärk och ett illamående påväg upp.. (jag har ju flippat ut totalt..)

På vägen hem var jag ytterst nära att bli överkörd av en spårvagn (jag missade den alltså med en hårsmån). Om detta hade inträffat hade dear frida asterhall fått väldiga skuldkänslor för resten av livet eftersom det till 90 % var hennes fel. mohaha. Två minuter senare höll kinell på att gå samma öde till mötes..
Denna kväll har alltså inte vart hundra procent happiness för almafalk, så det är nu lika bra att gå och lägga sig :)

Förövrigt måste jag inom en snar framtid

- rensa garderoben (vilket innebär att slänga ca 50 % av innehållet)
- fixa till rummet (ngn inredningsnisse villig att komma med förslag?)
- trimma kroppen (behövs det ens ngn förklaring?)

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0