Hemma igen

Helluu!
Längesen sist men jag har haft så mycket att göra + att jag varit bortrest så .. ;P
Först var det ju skolavslutningen och balen ( i will always love 9C probably the best class in the wooorld ) och sedan for jag morgonen efter till Österrike och EM (som sagts tidigare). Allt har varit lövley bortsett från att Sverige spelade pissdåligt och att man därmed endast ville skämmas som svensk. Vi var dock populära där nere, de svenska fantåget var en attraktion för stadens invånare haha, och det stod om hur "SVENSKARNA INVADERADE INNSBRUCK!" i tidningarna =)
Nu har jag varit hemma i två dar redan och ändå inte hunnit packa upp eller ladda upp bilder xD haha
så idag tänkte jag bara ta det lugnt hemma och fixa lite, samt hälsa på mormor som ligger på sjukhus ;/
aja ni får ha de så bra alla så hörs vi later! :) PUSS
ståå uuupp, vi är guul å blåå !
jag och mina nyfunna ryska vänner ;) (samt pappa och Björn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0