Happy Birthday

till charlotte holmgren som blir 16 idag! =)

Hej!
underbart väder idag med, men jag sitter här och har inte kommit ut än..
Mor min åkte till landet tidigt i morse och bad mig om en massa hjälp med bl a städning, så jag har faktiskt städat mitt rum och damsugit det mesta av lägenheten ;p känner mig duktig.

Jag har ett stort musikprov som närmar sig med rasande fart, måndag närmare bestämt. Alltså har jag 2 dar på mig att försöka trycka in 21 sidor.. återstå att se hur det går!

idag så ska jag väl försöka plugga lite, gärna sola, jag e så sugen på att gå ut i det fina vädret! Ikväll blir det tjejmiddag för charlotte, ihih jag och hanna har hittat skitgulliga presenter till henne (:

näe, är väl dags att hoppa in i duschen!
PUSS



image10

Vår-outfiten från i fredags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0