en snabbis

Tja!
Skola idag igen. Var ganska deg faktiskt, kollade på film och vi har läsvecka så det var bara läsning som gällde på svenska och engelska lektionerna. Var otroligt trött dock, satt bara och skrattade hela tiden =) men min klass är van. haha
Efter skolan hann jag sola en liten stund på balkongen (baksidan av kroppen idag) och sen hämtade mor mig så åkte vi till allum och köpte skorna (från föregående inlägg), samt var inne i djuraffären och fyllde på proviant. Fy så söta marsvin dom har. Jag blev helt förälskad. Marsvinsbebisar <3333
Efter det bar det av till scandinavium för att hämta biljetterna till horseshow, och där mor min även bitchade mot en annan medelålders dam i biljettkön. haha!
Avslutade med en glass på triumf (där även pappa dök upp) i det härliga vädret, puss på det.

Eftersom jag inte kommer vara i skolan på torsdag (mer än nationella provet på morgonen) så har jag i princip inga läxor! =) Gött ere! måste dock se till att trycka in musikprovet i god tid..

Nu ska jag få i mig ngn form av mat, ta en dusch och bara slappa. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0