Dagen efter

Hej!
mja, dagen efter då ja. Klockan är 11.56 och jag kan konstatera att det blev en rolig dag/natt igår, men att jag är sleten som fan och ännu inte påbörjat pluggandet. Ni förstår, igår på dagen stack jag och fikade med pappa istället för att plugga. Sedan blev det så ont om tid efter det för jag blev upphämtad av kimzen och das gang vid sex ist för sju. Anywaays, nu har jag alltså bara 1 dag på mig och jag känner paniken öka samtidigt som mina ben typ vuxit fast i golvet. jag vill inte. Det får nog bli en hemmadag imorgon :)

Jaa som sagt, efter tjejmiddagen igår bestämde vi efter mycket om och men att ta oss till härlanda för att checka läget bland all the people. Jag fick klä på mig en helsvart mjukisdress över klänningen och ja, jag såg väldigt degig ut när jag klev ur taxin på härlandas parkering. Därborta var det iaf fire and stuff, men polisen var tydligen påväg (som alltid) så alla började strax dra sig.. faktiskt så stod det två polisbilar där men ingen  gjorde något. Trots att det blev typ gängbråk med folk som kastade flaskor och shiet. haha en intressant evening helt enkelt.

När vi kom hem till mej senare där alla skulle sussa, satt vi med absolut music skivor från typ 5 år tillbaka och kände nostalgi. Och garvade åt folk som sprang fult när de blev jagade av "motståndarna". haha ;)

Jaaa, nej, nu har jag ätit frukost alldeles för länge och gnällt över att det inte är lika varmt idag som det var igår. JAG VILL JU SOLA. menmen, det oundvikliga närmar sig.. I've got to study.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0