Weekend

Finally here. Känns gött. mestadels because so provet blev framskjutet till måndag eftermiddag och spanskan faktiskt gick över förväntan. Lättaste provet vi haft någonsin.
Iallafall så stack jag till stan efter skolan med charlotte kinell & strandberg, mysigt mysigt vi satt vid kanalen och degade. En jätteläskig indier stötte järnet på mig och fattade verkligen inte när han blev turned down. Jaja är man blond och blåögd så är man ;) haha

Åker till landet strax med pappa, resten av la familia är redan där. Vankas god mat och att få träffa systrarna som jag faktiskt inte gjort på länge, ska bli kul. ska även passa på att schteka lite.. Kommer dock hem imorgon igen så oroa er inte (:
Imorgon kväll blir det utgång med tjejerna, ser fram emot detta tror det kommer bli en toppenkväll!

idag har minst 3-4 "tjuvlyssnat.se citat" inträffat, här e dom två jag kommer ihåg tydligast. såhär lyder dem:

# 1 påväg mot kompassen, strandberg ser en snygg kille i hatt.
- alltså charlotte! vet du vad jag vill ha? jag vill ha en svart hatt! duvet, en sån där... svart hatt
.


# 2 das creepy indier är väldigt på och frågar efter mitt nummer hela tiden
han: so, how can I reach you? do you wanna leave me a number or something?
jag: ehm. no. I don't think so
han: *ledsen min fortsätter stirra* ...
jag: yeah I don't have my cellphone with me anyway so..
charlotte: not me neither! (viftar avvärjande med händerna, råkar dock ha mobilen i ena handen och tillägger snabbt): this is not mine! it's hers! *pekar på kinell*
Indiern tittar misstroget men ger sig.

jag vet att de finns fler, bl a så sa charlotte ngt roligt på bussen in men jag måste faktiskt rusa nu så jag får uppdatera er när jag är hemma igen.

Puss sålänge alla have a lövley weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0