Tisdag, egentligen onsdag

helluu!
blogg.se har bytt plattform ser jag, titt på fan! fräsigt.
Jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen nuförtiden och jag skäms lite granna måste jag erkänna. Mitt bloggande går verkligen i perioder måste jag säga. För övrigt undrar jag vad som har hänt med min "design"? alla bilder och liknande är lixom borta, iaf sist jag kollade.
Denna sista vecka i skolan har hittills vart deg. Igår (måndag) vart det minigolf för hela slanten och jag utklassade alla (som spelade samma bana som jag, mathilda hade bättre på den enkla) och kan därför numer "stolt" (?) kalla mig klassens golfmästare. Eller va conny nu sa. Kul vart det också och efter det drog jag och hanna in till stan för lunch och mötte sedan upp charlotte och gick och strosade lite i affärer. Jag fick tag i ett par killshorts/halvlånga byxor samt två underbart vackra blåa nagellack. Såg asfina sverige-lösnaglar (föreställande svenska flaggan) som jag blev sugen på att inhandla tills fredag då det bär av till Österrike och EM! looking forward to it.
Idag var det fotbollsturnering i skolan och min klass (9c) som för första gången piskade 9b skulle gått vidare till slutspel, men tack vare fuskare och svaga och ifrågasättbara lärarinsatser blev det b-klassen som gick vidare och i slutändan fick se sig besegrade av lärar-laget. Soft dag iallafall. Storm vart det också, håret var inte önskvärt på något sätt.

Nu ikväll drog ju Sveriges första match i EM igång då de mötte Grekland. Kollade tsm med ett ganska stort gäng hemma hos simon, kulkul =)
Finns inte så mkt att säga, okej att jag hatar zlatan för hans äckligt självgoda personlighet men han vet ju vad han gör iallafall. Fyllemålet var också ett roligt inslag, och de stackars grekerna var förkrossade ;P 
HÖLL PÅ ATT GLÖMMA
när zlatan fick en dobbad sko i pungen HAHA shit man, min humor xD

Övrigt att nämna är också att det är mindre än 20 dagar kvar till Metaltown, jag laddar redan nu (: en av sommarens höjdpunkter, helt klart!

kan knappt fatta det, men imorgon är faktiskt sista skoldagen på vallhamra skolan, F Ö R   A L L T I D .
Hur känns det? vet inte, inte tagit in det än tror jag..
Vi ska iallafall ha 3 vanliga lektioner och sedan städning.
Första lektionen musik - inställd
andra lektionen spanska - på oxled, måste gå för att lämna böcker
tredje lektionen idrott - inställd

känns det nödvändligt att dom tvingar oss till spanskan? neej det gör det inte, annars hade vi haft sovmorgon till typ 12.
 =(
Ska börja packa imorgon med, och tvätta lite. Österrike på fredag som sagt, kmr hem på midsommarafton =)

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0