Vååår

Hej allihopa!
Blir så himla lycklig när det är fint väder alltså, alla problemos är som bortblåsta =) nåja, nästan iallafall.
Idag skrev man då uppsats på engelska, gick väl hyffsat, lite orolig dock :/ tyckte det var kind of hard.. vi får väl se.

Sedan slutade vi halv ett idag, jävligt najs! även ifall jag bara tog mig hemåt för studerande.. *suck*
Imorgon är det ju IFK - GAIS så det blir inte mkt plugg då, hoppas jag klarar mig iallafall, måste sätta detta religionsprovet!

Sedan är det finally FREDAG :D då äre solning som gäller och jag måste ju få med mig hanna och kirra en present till lotten med, hon fyller 16 år på lördag för er som inte vet :) väldigt partysugen, får väl se vart det bär hän..

Imorgon skall vi på ngn käck lasershow (var det de?) på vetenskapsfestivalen. Intressant må jag säga, bättre än lektion iaf. Meeen vi får gå övertid .. så, lite offring ere allt.

Ser ut som om klassresan till Denmark kommer skita sig, det lutar åt att vi skall vara borta 1 natt? för att CL skall träna hockey och hans far är den enda som ställer upp? Näetack då åker jag hellre själv med polarna alltså..
Känns jävligt ovärt faktiskt. Vad jobbiga föräldrar kan vara ibland alltså
För att inte tala om JC som borde ha en kulsalva i pannan. AVGÅ

jag tackar för mig och... steppar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0