Update

hello:)
jag kom ju på att jag aldrig berättade hur det gick med kameran. Pappa kom hem och fann den efter två sec BAKOM tvn. Där jag tydligen lagt den när jag skulle svara i telefon..
Iallafall, nu är kameran utlånad till charlotte som är i China så alla eventuella pics jag har tänkt ta får vänta.

¤ Köpet i allum då? Jo det blev en skitsnygg "bomber"-jacka som dessutom är vändbar dvs man kan ha två sidor utåt. I'm in love. Men den kostade ju sina slantar så det var helt enkelt examenpresenten från farmor och farfar.

¤ Vad gjorde jag då ikväll? jag var med helena och kim och vi tittade på film. Först var det tänkt att se rosa the movie (!) men det blev sedan cloverfield (orealistisk och seg start) så tillsist stannade vi (dom) på The eye. Jag sov efter 10 min av filmen, jag tror de flesta känner till min panikartade skräck inför skrämselscener av alla de slag och on top of that är jag extremt mörkrädd. Skräckfilm är inte min grej. Lite trixigt när både helena och kim älskar det..

Jaja. Jag har lite halvt panik över skolan som vanligt. Nu, inte denna veckan men veckan efter, tornar prov och inlämningar upp sig som en gladiatorbana i tv4 för x antal år sedan. (där är alltså jag en otränad och gravt överviktig man 50+) Jag får ju göra musikprovet nu måndag morgon 8.00, tror ni då inte att resten av klassen har sin komp-tid att ta ut och börjar 10.50? ååh vad segt.

Detta är förövrigt första helgen på länge där jag inte planerat ngt i förväg utan tar allt som det kommer och gör det jag känner för (förutom pluggandet då som är ett måste). Känns gött faktiskt. Puss!

image14

Visst är det kul att ändra färgsättningar m.m. på bilder? blir så coola effekter :)
kolla hur smutsig spegeln är dock.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0