med vin i kroppen är Göteborgs neonljus vackrare än vanligt

hade en lövley kväll igår alltså. Kimzen var riktigt haj och fann sig en soulmate med likadana byxor som mig (H)
Jag fick låt se, hmm, ett gäng 50åriga engelsmän, 3 greker, en sliskig turk (?) som blev kåt av att äta glass, osv. Orättvist är ordet. Men jag hade sjukt kul ändå and the cigarettes were for free
Nåra highlights of the evening var när emotrappsgänget sprängde en avloppsbrunn så det luktade fjärt utanför nordstan och när jag träffade tobbe som gillade att knäcka olika typer av ben på sina medmänniskor och som kunde growla.
Kim and Alma were impressed.

Idag vaknade man schleten-som-fan-dagenefter men ganska glad ändå. Träffade jessica en sväng i stan och käkade, pratade och hade allmänt trevligt. Jag borde ha pluggat fysik idag.. men jag gjorde annat ;)
Därav kinda ångest eftersom det är en 5sidig läxa och för att vi dessutom har sjukt mycket spanska glosor.
Men heyhell det får bli plugg i veckan ist.

Nu skall jag avnjuta lite musik, msn och gosa i min säng. Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lite blandning av svenska och engelska ;) how nice

2008-04-07 @ 19:21:06
URL: http://nutellaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0