Kräfta

tjena!
kom hem för en liten stund sen. varit och solat med helena och sedan suttit i solen en lång stund och snackat med varsin hallonsoda i handen. ljuuuuvligt, people, ljuuuuvligt. Jag ser nu ut som en .. överkokt kräfta i ansiktet men kroppen är ganska fin :D

ngt mindre ljuvligt är nationella proven i matte imorgn där jag kommer faila stenhårt. No doubt about it.
Känns inte sådär jätteroligt att dra till skolan imorgon men jag kan ju se fram emot att direkt efter provet drar jag och erica till stan och gbg horse shoow :D wiho.

Sedan är det bara fredag kvar och såå heeelg =) Snackades det om lindholmen eller hur var det? Kröksugen iaf, så hoppas på det.

Ni får ha en underbar onsdagskväll allesammans och lycka till på np imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0