Valborg

var grymt!
Slottskogen som gällde då vi missade cortégen pga fördröjningar
Väl där träffade vi en massa balla människor och hade bara allmänt trevligt. Jag och kimsen var väl värst men det är smällar man får ta, haha. Jag var taggad på bråk kände jag, en snubbe som jag ville slå ihjäl för han kaxade och pekade fuck you till mej, sen två tjejer som pratade teckenspråk på spårvagnen och glodde och pratade om oss, varav en av dem när de gick av tog mig i armen och sa; bara för att man använder teckenspråk är man inte döv - då kanske man inte ska glo så jävla mkt då! svarade jag och gjorde ett obscent tecken. Frida fick ta följderna haha.
Väl hemma stack jag ut en sväng och var tillbaks vid två-halv tre, där jag tydligen mötte billing som jag inte kände igen för han såg ut som en emo hah.
Iaf, stupade i säng vid ca 03.00 och sov sött hela natten för att vakna av illamående och huvudvärk (= världens bakfylla) men vafan, valborg är valborg :) borta bra, helväck bäst.

somsagt, träffade massa människor man kände och till skillnad från ehm, uppenbarligen alla andra, hade jag en asbra valborg! härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

känner du också billing:P, han e lite emo nu va!O:X), vilka sjukta idioter på tåget då!

2008-05-02 @ 09:54:17
URL: http://missemspems.blogg.se
Postat av: Alma

haha ja. han såg emo ut då iaf ;)

2008-05-02 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0