Söndag = deprimerad

det var en helt lovely kväll igår, both me and kimzen found our dream men osv :)
MEN

idag är det söndag. och söndagar means depressioner för min del. Jag måste seriöst ha en förbannelse över mig. När det gått bra för mig en viss tid BAM så slår ngnting ner som blixt från klar himmel. och så är allt skit igen.
Idag tänker jag gnälla över detta;

¤ skolan går mer och mer åt helvete, jag orkar inte keep it up längre och det känns väldigt frustrerande när det är typ 27 dagar kvar och späckat med prov och inlämningar. Kul att betygen skiter sig sista terminen

¤ Män är skit. så jävla trött på allting som har med dem att göra och vafan kan man inte bara få ur sig vad som e fel med en gång?

¤ solbrännan håller verkligen på att försvinna för att det typ inte är varmt längre? otränad (fet) och blek, YAH beach 08!

¤ jag har fan INGA pengar och stort behov av nya kläder/skor. Garderoberna är för små och svämmar över och where the fuck ska jag göra av allt?

tack kära läsare för att ni orkat höra på mitt gnäll, jag vet att det här är i-landsproblem och att afrika svälter men just nu känns det här fan oöverstigligt.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh jag håller med dig. Allting känns så fucking jävla skit jobbigt. Jag orkar inte med skolan eller ngt längre. :/

2008-05-06 @ 17:28:42
URL: http://jessssiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0