Partypeople

tjo!
vackert väder idag ja. Vart med morsan en sväng på IKEA och plantagen (intressant upplevelse, aldrig varit där) blev dock trött efter att ha käkat massa köttbullar så jag gick och satte mig i bilen medans mor min knatade runt bland växterna.
Har börjat en långsam övertalningstaktik mot att jag behöver en hel del nytt till "vårgarderoben", I am making progress.
Farsan har ju då som sagt börjat läsa bloggen så det krävs numer lösenord + användargrejs för att komma in. kurr på båda, (ja jag vet att fantasin är på topp)
Förövrigt ingenting intressant att säga, jag och kimzen drar in till staden tonight för lite degkrök samt kolla på folk.
Ha en bra dag sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0