Stan en snabbis

Det visade sig att det var helt onödigt att gå till skolan. Efter att jag kommit nästan en halvtimme försent (vi skulle samlas 11.10 jag trodde det var 11.45 men var lite "tidig") så började jag städa skåpet och detta var klart på ca 20 min. Conny höll ju självklart kvar en av någon ogrundad anledning men jag lyckades tillslut fly från freaket.
Eftersom jag var hemma igen inom en timme tänkte jag att jag skulle ta mig till stan en sväng och lockade med mig august. Det var mysigt, vi käkade glass och letade armband (haha låter sjukt). Stackarn blev ju förkrossad (näst intill ;b) för senare när vi satt på centralen och diskuterade midsommar och annat festande, och hur bortkomna och godtrogna föräldrar är, varpå han sa; amen din mamma har ju ingen koll - eller jag menar - hon är ju okej med det,
såg vi att mamma suttit brevid oss hela tiden. (!) hon hade dock inte hört ngt för att hon satt i sina tankar men august blev förskräckt när han tänkte på att de kunde varit ngn annans mamma och att han isf varit stekt, hihi stackars liten =)

På våran lilla tripp inhandlades det en mascara, två armband och lösnaglarna med svenska flaggan på =
almA_happyc4mp3r. August fann sig också ett armband (på h&m, för de lövley stånden på avenyn som brukar ha så fina, vart stängda.) Jag hann även välja ut vilka supporter-prylar jag vill ha inför EM, föll speciellt för vikingahatten. Hoppas nu pappsen pröjsar allt haha =)

Kinda lyckad dag i stora drag (RIM!)
nu ska jag se över vad för kläder jag ska ha med till EM (helvetes-göra) och tvätta lite.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0