klockan är 01.44

när jag börjar skriva dagens(nattens) inlägg.
Vad har hänt idag då?
Största delen av dagen sov/läste jag bort, kände att de vore bra å vila kroppen lite och hålla tummarna för att jag inte får feber å shit igen lagom till barcelona-resan. (tisdag 3 juli drar jag!)
Lille johannes smsade vid 14-tiden och trodde att jag fortfarande sov haha men jag sa till honom att han lugnt kunde vara med august och glenn och att vi inte behövde ses förräns kvällen :)

Förövrigt åt jag världens konstigaste mat idag. Grönkålssoppa med kalla ägghalvor. Okej gott folk jag vet hur detta låter, och inte fan såg det aptitretligt ut heller (en grön tjock sörja liknande tång + vatten) MEN det var faktiskt helt okej, nyttigt är det också. Avnjöt denna måltid med två ost-knäcke samt mjölk.
Sheat blondinbella style detta ju. att detaljerat berätta om sina matvanor ..

Iallafall, var sedan med johannes (massa love till dej) då och vi drog oss så småningom hem till lotten i stan där vi först kollade Ace Ventura - sjukt kul - och sedan sex and the city avsnitt. Detta passade ju ypperligt bra då jag ska se satc-filmen imorgon med de andra.
Jag och fridis skall även ta oss en promenad med doggen. härligt med motion, speciellt om det ösregnar ;) riight
aja sov gott alla

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0