JABBADABBADOOO!

METALTOWN ÖVER FÖR DEN HÄR GÅNGEN.
sikket jädra avslut igår, in flames we trust
no doubt about it

jag dog flera gånger om. dom inleder med cloud connected, dom tar med både colony, trigger och take this life. Och en hel del andra godingar. det var lycka. on top of it all lyfte två älsklingar (kim(not k1mzen) och jonte hette dom) upp mig på deras axlar och där satt lilla jag, och spanade ut över folkhavet och nävarna som viftade, med anders och björn framför mig och ja,.. i'm speechless

Detta glömmer vi inte i första taget. Jag är så uppselt så jag orkar inte skriva om ngt annat för allt annat känns innehållslöst och oviktigt.

IN FLAAAAAAAAAAAAAAMES <33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0