Gutten morgen

Helluu!
jag är totalt sämst på tysk stavning så, stavas det så? 0.o
Iallafall, vaknade för en stund sen (mohah jag "missade" spanskan ;p) och sitter nu här in front of the computer och käkar frukost samt läser lite bloggar och youtubar mig =)
Läste precis blondinbellas senaste inlägg, tycker faktiskt synd om henne. Oavsett vad man tycker om den kvinnan i övrigt så, ingen borde behöva utstå hot och agressiva närmanden på en offentlig plats. Hon vågar ju trots allt gå sin egen väg.. och när man hör om vuxna människor som kastar glasflaskor.. ja vad ska man säga? man skäms ju lite ;b det är sånt vi ovårdade ungdomar gör innan vi vuxit upp ;)

nog om detta. Idag är sista skoldagen på vallhamra skolan eveeer :D (imorgon kmr jag lipa över det)
vädret är fortfarande lite sådär alltså, blåser ganska kraftigt. kul med kort klänning imorgon kväll ;D
iallafall, nu ska jag käka upp flingorna och sedan sminka och fixa

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0