Goderafton

gokväll gott folk
Idag har inte så mycket skett. jag vaknade,degade, gick ut me syrran + besten, åkte hem, åt, degade, träffade hanna, drog hem till hannas syster, and now I am here. =)
Mjeep italien åkte då ut va, spanien kvar. kul att de avgjordes på straffar. Roligt för spanien med att dom för en gångs skull tar sig vidare, fast ajg hade hellre sett italien i semin..
Såg en film med, typ alla mina ex eller va den hette. skum film med sämst slut ;D hon får ju inte killen? lämnade eftersig en melankolisk känsla som försvann i samma ögonblick hanna dundrade rakt in i sängkanten, började blöda på handen samt åstadkom en bula på benet. jag dog.
anyways, imorgon skall jag för första gången själv ta ut besten på minst en timmes promenad. Jag har helena med mig för moraliskt stöd :D haha
jag vet inte vad ja vill ha för väder för regnar de möter vi förhoppningsvis inte så många andra hundar, fast å andra sidan ere blött å kallt å stappla runt milen i ösregn ;P

nu funderar jag på att dra igenom x antal avsnitt av OC och deathbreath seth (fortfarande lika kul)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0