god förmiddag

gott folk.

Vad händer Today? Inte ett piss troligen, jag ska städa mitt rum samt rensa ut garderoben (!), det ser förjävligt ut. funderar helt seriöst på att ta en före och en efter-bild o lägga upp sen mohah

sen sa jag ju fel, jag åker på torsdag den 3dje, inte tisdag xD
innan dess ska tusen saker hinnas med. Bl a ska jag sova i syrrans lägenhet för å passa hennes dogg, ska ta med mig ngn stackare som sällskap .. =) sen måste jag tvätta och packa och helst köpa lite smågrejer .. suck.

förövrigt kom jag också in på mitt gymnasium, trots att dom höjde intagningspoängen till 270 (är inte det rätt högt för samhäll? 0.o) så nu blir det Donner till hösten med Benjiii !

inte så mkt mer att säga. borde verkligen sätta igång med rummet nu.. c'mon alma! GET IT DONE!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0