Tuesday evening

Verkligen varit underbart väder idag. Jag och kinell drog och käkade lite thai (där hon lyckades hälla cola i hjälmen och sedan vandrade runt med cola i håret) och sedan stack vi hem till fiddyboy och fixade lite med mopparna. Jag kan stolt meddela att min moppe nu går i hela 70 km/h. (be impressed)
Kinells gick såklart mycket fortare och antons likaså. suck.

Nu sitter jag här lite halvt nyvaken (ja, jag vet..) och är lite melankolisk. Jag funderar på om det är för att jag är nyvaken eller om det kan tänkas ha att göra med fridas hårda diss mot min mobiltelefon idag? Hon sa att den var ful :(
Biatch! haha. Men sen la hon plåster på såren genom att säga att min prov-engelska-uppsats var bra and then alma was happy again

just nu måste jag verkligen slita mig från datorn, hoppa in i duschen, och sedan bädda ner mig i sängen och fortsätta med religionspluggandet.

Såå puss alla, good luck with nationella imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0