shopping

Var en sväng i allum med mor min och köpte en jättesöt klänning på (hör och häpna!) gina tricot. Gillar inte den affären men ibland har den sina stunder. Kollade även på en tubtop där men blev lite osäker, vad tycker ni?
Var inne på åhléns med och såg världens sötaste skor! dessutom bara 199 :- så dem måste jag åka tillbaks och prova ngn dag. (bilderna är inte så charmerande jag vet) enjoy!

  

fotnot: klänningen är av en väldigt liten modell, så jag som vanligtvis har S fick nu ta M, därav blev det konstig form på just den bilden.

Jag har förövrigt  bränt sönder kroppen idag.. helskumt really, så stark trodde jag inte solen var? nu ser jag iallafall ut som en blandning mellan en friterad kräfta och en brunbjörn. Underbart! cancerogener all over the place! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0