Preliminärintagning

idag kom finally det lilla brevet. Och yes, (inte helt oväntat) jag kom in på Donner.
Detta medförde dock att mina andra val inte prövades, tänk om jag hellre vill gå på ngt av de andra :O
Hur ska man kunna bestämma sig?
jobbig sits lix.
Jahaja spanskan gick super, marianne såg nöjd ut på bilden, biologin var muntlig och det är fredag imon! =)
Det enda irriterande stackmolnet (där skulle jag vara fyndig med stack, som inte passar in för stackmoln e väl vita och fluffiga?) är att det är underbart väder ute med solsken och hela baletten, men jag har en halv matteläxa och ca 30 sidor SO att läsa.  Lusten är stor att skjuta upp det och dra med sig ngn till triumpf och käka glass ist.
Sådant som man gör soliga dagar.

får väl se hur det blir med den saken, om jag skyndar mig och sätter igång med pluggandet så kanske..
En sista frågeställning innan jag avslutar:
Donner eller Hvitfeldtska? eller Schillerska?


Kommentarer
Postat av: Jessica

hvitfeldtska med mig såklart :D

2008-04-12 @ 12:28:25
URL: http://jessssiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0