kamera & win.rar

min kamera är spårlöst försvunnen och jag kan inte hitta den :( om den är stulen/borttappad vet jag inte vad jag gör alltså.. grr.

För att göra det hela ännu värre så råkade jag se ett klipp från Rosa: the movie på youtube, och blev hemskt sugen på att se den och få lite nostalgi-kickar (det har blivit min thang det sista dygnet) så jag laddar hem den. Och glatt drar jag på win.rar eftersom den inte fungerar i ngt annat program. Vad händer då?

JORDEN SPRÄNGS AV UTOMJORDNINGAR

nej, det kommer en käck pop-up ruta som säger att min "gratis prenumeration" på programmet som gäller 40 dagar har tagit slut (jag har väl fan haft det längre än 40 dar?) och att de vill göra mig uppmärksam att jag måste betala för tjänsten och undrar om jag önskar fortsätta till hemsidan för att beställa? NEJ FÖR HELVETE.

Ni har tagit ifrån mig det simpla nöjet att titta på en svensk ungdomsfilm en (för ovanlighetens skull) solig söndagkväll. Jag gillar ju Ville, han är skitgullig :D

jag funderar på om jag (som tröst) skall dra på den humlefilmen, va heter den.. Bee-movie
fast jag tvekar. Skönt är dock att det inte blir ngn skola för mig imorgon.. so long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0