Dead by April

yes, helt adorable. Jag har funnit mig ett till älsklingsband. Dom kommer till metaltown i sommar! Tänk er en blandning mellan Bullet for my valentine och Linkin Park och så är det frääscha och osignade! =) ohyes, me like. (och för er som inte fattade det är bandet Dead by April)

Har via hemliga kontakter (hmpf) fått veta att gitarristen jobbar på musikbörsen. Får nog bli ett besök snarast..

Låt se, what's new?
Vi fick tillbaka nationella proven i svenska, det gick väldigt bra - speciellt mvg+ uppsatsen :)
Vi har gjort första delen (eller är det två delar?) av engelska np, som också gått bra, känns så iaf.
De flesta av proven vi fått ut sista tiden har gått bra (eller bättre än förväntat) och det är lite udda eftersom jag är ytterst skoltrött och har nada energi kvar..menmen trots detta har jag idag varit duktig och pluggat spanska och dessutom gjort biologin ytterst noggrant. Heja mej.
Nog snackat om skolan!

Jag kan inte annat än bli helt lyrisk när jag ser skolskenet utanför fönstret, jag drömmer mig genast iväg till i sommar då grundskolan är finished for good och en massa spännande grejer väntar. På tal om det, idag skulle vi väl fått veta preliminär intagningarna till gymansiet?
Och vädret, ja. Idag var det allmänt mulet, regna när jag var påväg in till stan, detta upphörde, för att sedan falla från skyn som hagel i en sådär 20 minuter, för att tillsist övergå till solsken på kvällskvisten.
Herregud vad har vi gjort med miljön..(?)

ändå, de där små förföriska solstrålarna räcker. med musiken dunkandes i öronen och fantasin på vift är jag snabbt på plats på metaltown, på en beach i karibien eller varför inte en partykväll med tjejerna?
GE MIG SOMMAR NUUUU

tillsist lite väldigt partisk reklam: för er som inte hört Dead by April, lyssna på dessa låtar..

Falling Behind
Losing You
A promise
Angels of Clarity

I'm sure you'll like it!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0