back on track

Hej.
yes, blogg.se bytte tillbaks till den gamla plattformen. Tur för mig eftersom jag inte har ngn vidare kontakt med min mail. Jag kör en frida asterhall och känner att ny månad, nya inlägg. Let's start over on a new round liksom :D
Har hänt en del sen sist, ingen lust att dela med mig av det här dock.
Känner mig ändå ganska happy, inga läxor den här veckan (!) bara engelska nationella på fredag. GÖTT ERE!
Det var faktiskt en vårdag igår, I was really happy about that too. Det ger oss hopp inför sommarn liksom.

Apropå sommar, den här sommaren kommer bli feeeting!
Metaltown, förhoppningsvis west coast riot, ngt äventyr med brudsen och sedan italien :D änsålänge... =)

Peace and Love verkar gosigt med, men borlänge vafan. haha

anyway anyway, nästa vecka skall jag återigen skaffa mitt gymkort (beach 08!)
I helgen hoppas jag på partyyyy, fett sugen :D

puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0